Informacje o dostawie
Dostawa gratis dla klienta indywidualnego obowiązuje tylko na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani dostawą poza granice Polski prosimy o kontakt.
Sposób dostawy
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie dostarczane są w zabezpieczonych paczkach bądź na paletach za pośrednictwem firm kurierskich lub spedycyjnych:
- dostawa realizowana jest zazwyczaj od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00
- dostawa odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki
- płatność za pobraniem jest możliwa dla zamówień o wartości do 15 000 zł
- przesyłki o wadze powyżej 31,5 kg dostarczane są na poziom parteru lub w najdalsze miejsce pod wskazanym adresem gdzie można dojechać samochodem.
Bezpieczny odbiór przesyłki
Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
Karton nie powinien posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta.
Jeśli opakowanie jest w porządku, podpisz list przewozowy i przyjmij przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym kartonem, koniecznie spisz z kurierem na miejscu protokół szkody.
Sprawdź zawartość przesyłki
Najpierw zweryfikuj kompletność przesyłki .
Następnie otwórz przesyłkę i sprawdź, czy produkty nie są uszkodzone. Kurier powinien poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.
Jeśli masz zastrzeżenia co do zawartości lub stanu przesyłki
Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu/WZ, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Jeżeli kurier twierdzi, że nie ma przy sobie protokołu szkody, spisz uszkodzenia na liście przewozowym i poproś o podpis kuriera.
Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” wpisz swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu. Wyraźne zdjęcie lub skan protokołu szkody prześlij nam razem z formularzem reklamacyjnym.