Zwroty i reklamacje
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący
Adres do zwrotu:
UNIKAT Sp. z o.o
Lipnowska 21a
87 – 500 Rypin
Dodatkowe informacje:
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Jeśli zamawiasz przesyłkę poza granice Polski, mogą obowiązywać Cię inne zasady zwrotu, reklamacji, gwarancji
Kontakt:
E-mail: kontakt@klugarden.pl
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
Adres do reklamacji:
UNIKAT Sp. z o.o.
Lipnowska 21a
87 – 500 Rypin
Dodatkowe informacje
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres
UNIKAT Sp. z o.o.
Lipnowska 21a 87 – 500 Rypin
lub adres poczty elektronicznej: kontakt@klugarden.pl
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.